Zasady publikacji informacji na stronie i fanpage’u hufca
Jeśli chcesz, aby Twoja informacja została opublikowana na stronie hufca – koniecznie przeczytaj poniższe zasady!
Konstrukcja treści: tytuł / tekst wprowadzający: dwa zdania, które zachęcą do przeczytania całej wiadomości lub streszczą ją / tekst właściwy.
Grafika: obrazek wyróżniający: 650×350 px (brak pomysłu lub materiału, przeczytaj ten artykuł)
Zaplanuj kiedy i co ma się pojawić: jeśli chcesz, aby Twoja informacja dotarła skutecznie do większej liczy odbiorców, zaplanuj kiedy ma się pojawić i kiedy ma się pojawić się ponownie.
Jeśli chcesz, aby Twoje wydarzenie zostało opublikowane na fanpage’u hufca na Facebooku – użyj poniższego formularza.
Wydarzenie: korzystając z formularza: https://bit.ly/3bRXrd8, przekaż nam wszystkie potrzebne informacje do opublikowania Twojego wydarzenia.
Informacja: jeżeli potrzebujesz skontaktować się z naszym hufcem za pomocą Facebooka, napisz wiadomość tutaj: https://www.facebook.com/HufiecWOLA/
Masz problem? Jeśli nie wiesz, jak wgrać plik do formularza albo wolisz kontakt mailowy – wszystkie potrzebne informacje przekaż na adres: pikwola@grupy.zhp.net.pl