Jeśli chcesz, aby Twoja informacja została opublikowana na stronie hufca – koniecznie przeczytaj poniższe zasady!

  1. Konstrukcja treści: tytuł / tekst wprowadzający: dwa zdania, które zachęcą do przeczytania całej wiadomości lub streszczą ją / tekst właściwy.
  2. Grafika: obrazek wyróżniający: 650×350 px (brak pomysłu lub materiału, przeczytaj ten artykuł)
  3. Zaplanuj kiedy i co ma się pojawić: jeśli chcesz, aby Twoja informacja dotarła skutecznie do większej liczy odbiorców, zaplanuj kiedy ma się pojawić i kiedy ma się pojawić się ponownie.
  4. Uwagi: stosuj się do katalogu wizualnego ZHP, księgi znaku Chorągwi Stołecznej ZHP, księgi znaku Hufca Warszawa-Wola, brak zastosowania się do któregokolwiek dokumentu będzie skutkowało niepojawieniem się całej informacji, pamiętaj, że nie publikujemy słabej jakościowo grafiki i nie publikujemy plakatów jako podstawowej informacji!
  5. Masz problem? Jeśli nie wiesz, jak przygotować odpowiednią grafikę lub zredagować tekst, skontaktuj się z Zespołem PiK – zawsze chętnie pomożemy!
  6. Gotowy? Do dzieła! Prześlij wszystkie potrzebne informacje na adres:

Jeśli chcesz, aby Twoje wydarzenie zostało opublikowane na fanpage’u hufca na Facebooku – użyj poniższego formularza.

  1. Wydarzenie: korzystając z formularza: https://bit.ly/3bRXrd8, przekaż nam wszystkie potrzebne informacje do opublikowania Twojego wydarzenia.
  2. Informacja: jeżeli potrzebujesz skontaktować się z naszym hufcem za pomocą Facebooka, napisz wiadomość tutaj: https://www.facebook.com/HufiecWOLA/
  3. Masz problem? Jeśli nie wiesz, jak wgrać plik do formularza albo wolisz kontakt mailowy – wszystkie potrzebne informacje przekaż na adres: